Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
pierwszy dzien po feriach!!!


pierwszy dzien po feriach!!!

dzisiaj pierwszy dzien po feriach i juz do tej budy ja bym tak najchetniej siedziala w domu do wakacjich letnich albo jeszce do nastepnego roku szkolnego ale jak trzeba to trzeba niestety . a w niedziele szlam do babci na obiad i byl rosol modro kapusta i kurczak a potem kawa i herbata a potem ciasteczka a potem czipsy a potem kolacja a potem sie myc i nyny do lozeczka tylko szkoda ze tam na mnie nikt nie czekal niemam co robic ale zaraz tez pojde nyny wiec dobranoc jestem zmeczona dzisiaj bylo 7 lekcji naprawde dobranoc kocham was dobranoc!!! nie zapomnijcie umyc zebow !!!! hih

domcia1122 26/02/2007 21:25:04 [Powrót] Komentuj



hih nie zapomnijcie umyc zebow hih
ja 2/03/2007 17:17:29
| brak www IP: 85.232.241.58








Strona Główna
Odwiedzin: 5135
Księga Gości

Ksiega Gości
Dodaj do Księgi

Archiwum

2007
Kwiecień
Luty


Cosik o mnie



Dodaj do Ulubionych

Ulubieni


Linki




|Powered by Hino|